You are currently viewing יתרונות הקופונים כאסטרטגיה שיווקית לעסק שלך

יתרונות הקופונים כאסטרטגיה שיווקית לעסק שלך

כולם אוהבים הנחות. זו הצהרה שכולם ללא קשר להכנסות כספיות יסכימו לה. מחקרים מראים כי השימוש הגבוה ביותר בקופונים דיגיטליים הוא ממשקי בית שהכנסתם היא יותר מ -100 אלף דולר. סקר נערך בקרב 15,000 קונים והתוצאות הראו כי יותר מחמישים אחוז מהם משתמשים בקופונים בעת הקניות. זו הסיבה שקמעונאים, בעלי חנויות ויזמים בכללותם משתמשים בהנחות כאשר הם רואים צורך לפנות את מדפי החנויות כדי לפנות מקום לכניסות חדשות, כאשר המוצרים לא נעים במהירות כמו שהם רוצים שיהיו או כאשר המכירות פשוט הופכות לאטיות מדי. ואחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא באמצעות קופונים. אם לא ניסית להשתמש בקופונים לעסק שלך, זה הזמן לבחון מחדש.

 

 כיום קופונים צריכים להיות חלק חיוני באסטרטגיה השיווקית שלך, כך שהעסק שלך יוכל להשיג את היתרונות הבאים.

 

זה מגדיל את מספר הלקוחות המקומיים

המספר המוגבר של הלקוחות המקומיים מתאפשר מכיוון שבאתרי קופונים יש בדרך כלל מאגרי לקוחות שניתן למיין אותם היטב לפי מיקום. המבצעים המקוונים או קודי הקופון שיש לעסקים יישלחו למנויים במיקום ספציפי ובכך יתקיים גם פרסום לקהלים המקומיים. כתוצאה מכך, אותם מנויים באזור שלך יהיו מודעים למבצעי קופונים מקוונים ויהיו בעלי סיכוי גבוה יותר לבקר בעסק שלך. כמומחי קופונים מ- Dontpayfull, אם חוויית הלקוח הופכת לספק מספקים הסיכויים שהם יהפכו גם ללקוחות חוזרים. לכן, עסקאות מקוונות המוצעות באמצעות קופונים יכולות לשפר באופן דרסטי את האפקטיביות של מאמצי השיווק של החברה שלך מכיוון שהיא מגדילה גם את מספר האנשים שיוכלו להמיר את חשבונות המדיה החברתית, האתר והדוא"ל שלך.

 

חשיפה המונית משתלמת

הצעות קופונים יכולות להגיע להרבה מנויים מכיוון שאלו ייראו גלויים למי שמבקר באתר הקופונים. אתרים מסוימים מציעים פרסום בטלוויזיה, יחד עם שיווק קופונים זה. אם העסק שלך לא מספיק גדול כדי להרשות לעצמו פרסום המוני, קופונים יהיו הדרך הטובה ביותר להשיג חשיפה המונית.

 

האצת שיווק מפה לאוזן

אחרים מכנים אתרי קופונים גם כאתרי קופונים חברתיים מכיוון שזה עוזר להפיץ מידע מפה לאוזן. חלק ממבצעי הקופונים יכולים אפילו להיות ויראליים, במיוחד אם מדובר בעסקה כה טובה שכולם היו מדברים על זה. אלו סוגים של עסקאות קופונים שאנשים ישמחו לפרסם בחשבון הפייסבוק, הטוויטר או האינסטגרם שלהם.

 

הגברת המודעות למותג

קופונים יכולים להגביר מאוד את המודעות למותג מכיוון שהוא מפיץ במהירות את המילה על המוצרים והשירותים שלכם. אלה מועילים מאוד במיוחד אם אתה מציע את השירותים או המוצרים שלך באופן מקומי. אם יש לך עסק ביתי או שאתה מכונאי עצמאי, ניתן להשתמש בקופונים כדי להודיע ​​לקהל המקומי שלך על מה שאתה מציע. דרך נוספת שקופונים יכולים להגביר את המודעות למותג היא לעודד את שוק היעד שלך להירשם לניוזלטרים ולהתראות הדוא"ל שלך. כפרס על ההרשמה הם יוכלו לקבל קופון הנחה באופן מיידי בו יוכלו להשתמש ברכישה הבאה שלהם. ברגע שהם נרשמים לניוזלטר שלך והתראות בדוא"ל, הם יכולים להיות מיידעים מייד על כניסות חדשות או שירותים חדשים שמציע העסק שלך. וכאשר אלה מלווים בקופוני הנחה, הם יתפתו לבקר בחנות או באתר שלך ולבצע את הרכישה או לשלם עבור השירותים שלך.

 

מושך לקוחות ישנים וחדשים

שיווק בקופונים יכול למשוך בקלות לקוחות חדשים ולהגדיל את המכירות שלכם. כל לקוח חדש הוא לקוח חוזר פוטנציאלי. דבר טוב נוסף בו הוא שהלקוחות החדשים הללו גם נותנים לך הזדמנות נוספת להפוך אותם לאנשים שיעזרו לך להפיץ את הבשורה על קיומם של העסק או השירותים שלך. קופונים מקוונים פועלים היטב גם עבור לקוחות קודמים שצריכים להזכיר להם לחזור ולבקר שוב בחנות המקוונת או באתר שלכם. קופונים משמשים גם כפרס ללקוחות הנאמנים שלך שעלולים להתגלות כאלופים בעסק שלך.

כך למשל KSP משתמשת בקופונים כדי למשוך לקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים.