You are currently viewing BOOHOO זוכה להערכה בעקבות הפגנת סימני המתיחה של דוגמניות

BOOHOO זוכה להערכה בעקבות הפגנת סימני המתיחה של דוגמניות

זוהי דוגמה נוספת למחויבות של קמעונאית האופנה לקידום דימוי גוף חיובי

 

קמעונאית האופנה Boohoo זכתה לשבחים על קמפיין פרסום שבו סימני מתיחה של דוגמנית מוצגים בגאווה. התמונה, שפורסמה באתר החנות השבוע, מציגה אישה שמדגמנת בגד גוף לבן עם סימני מתיחה לא ערוכים על ירכיה.

 

מספר קונים צייצו בטוויטר כדי להריע על ההחלטה של החברה לא לערוך את הסימנים.

 

קונה אחד צייץ: "כל הכבוד @boohoo על כך שלא הרגשתם שיש לערוך את סימני המתיחה של הבחורה המהממת הזו. שמח לראות העדפה של נורמליות על פני הדימוי האידיאלי בדרך כלל."

 

קונה אחר כתב: "יש להן משקל על המותניים שלהן, חלק מהן אימהות, יש להן סימני מתיחה! תודה שקידמתם דימוי גוף חיובי."

 

"איזה גיים צ'יינג'ר. שאר ענף האופנה צריך ללמוד מזה."

 

זו לא הפעם הראשונה שמותג האופנה מציג דגמים עם סימני מתיחה, שלרוב נערכים בעולם האופנה אצל מותגים רבים.

 

ביוני האחרון זכתה לשבחים רבים תמונתה של דוגמנית לבושה בגד גוף צהוב על כך שהציגה את הירכיים שלה עם סימני מתיחה, ובחודשים האחרונים הופיעו באתר האינטרנט מספר תמונות של דוגמניות בהלבשה תחתונה שהראו גם הן את סימני המתיחה שלהן.

 

הקמעונאית ידועה בקידום דימוי גוף חיובי, לרוב באמצעות מגוון רחב של דגמים בצורות וגדלים שונים והיא משיקה מוצרים במידות גדולות עם TOWIE וכוכבת Dancing on Ice ג'מה קולינס.

 

סימני מתיחה הם קווים צרים המופיעים על פני העור ומשפיעים על הדימוי הגופני של מרבית הנשים.

 

הם נגרמים בדרך כלל כתוצאה מהריון, גיל ההתבגרות, עלייה מהירה במשקל או היסטוריה משפחתית.

 

בחודש שעבר אמרה הדוגמנית קריסי טייגן כי עריכת צלקות וסימני מתיחה מתצלומים היתה "מטורפת".

כתיבת תגובה